★음악 감상하기

[스크랩] [Anne Murra] You Needed Me

하얀장미 정원 2008. 4. 2. 21:25

      ♪: You Needed Me - Anne Murray

        I cried a tear, You wiped it dry. I was confused, You cleared my mind. I sold my soul, You bought it back for me And held me up And gave me dignity. Somehow you needed me. 후렴: You gave me strength To stand alone again To face the world Out on my own again. You put me high upon a pedestal So high that I could almost see eternity, You needed me, You needed me And I can't believe it's you, I can't believe it's true. I needed you And you were there And I'll never leave. Why should I leave I'd be a fool 'Cause I've finally found Someone who really cares. You held my hand When it was cold. When I was lost, You took me home. You gave me hope, When I was at the end, And turned my lies Back into truth again. You even called me friend. 내가 눈물 흘리면 당신은 그 눈물을 닦아주고 내가 혼란스러우면 내 맘을 안정시켜 주었어요 나 자신을 기만하더라도 날 다시 되돌려 주었고 날 지지해주면서 내게 고귀함을 주었어요 어찌된 일인지 당신은 날 필요로 했어요 후렴: 다시 홀로 설 수 있도록, 다시 한번 스스로의 힘으로 세상에 맞설 수 있도록, 당신은 내게 힘을 주었어요. 당신은 아주 큰 사랑으로 날 존중해주었고 난 영원한 사랑을 볼 뻔 했어요. 당신은 내가 필요했어요. 당신은 내가 필요했어요. 그게 바로 당신이라는 걸, 그게 사실인지 믿을 수가 없어요 내가 당신을 필요로 하면 당신은 내게 와주었고 난 당신을 떠나지 않겠어요 내가 왜 당신을 떠나는 바보같은 짓을 하겠어요? 난 마침내 날 진실로 위해주는 그런 사람을 찾았으니까요 추울 때 당신은 내 손을 잡아 주었고, 내가 길을 잃고 방황할 땐 내 마음을 안정시켜 주었어요. 내가 궁지에 몰렸을 땐 내게 희망을 불어넣어 주었죠. 그리고 내가 거짓을 말할 때도 그것을 다시 진실로 바꾸어주고 심지어 날 친구라고 불러 주었어요
        출처 : [Anne Murra] You Needed Me
        글쓴이 : 희망 원글보기
        메모 :